tisdag 13 mars 2018

Söndags

var jag ledig, och då kom Fridalainen över, vi gick iväg och slängde massa bråte, samt till ica och handlade. Nödvändigt ont, men kul att ha sällskap då det oftast är skittråkigt.
Anyway, vi kom tillbaks till lägenheten, jag satte mig vid datorn och installera Diablo, äääääntligen!!
Sedan så stod vi i köket och lagade mat. Massa räkor, paj osv.
Vi öppnade vin och sedan landa vi i soffan, där satt vi. Var sjuktskönt att bara sitta och hänga, speciellt en Söndag! AMEN!
Bokade även Helsingfors över en weekend i April, det tyckte jag var helt rätt. Sedan får vi se vars vi kommer iväg, satt och kollade resor över födelsedagen, jag hitta ju massor med billiga flyg men att betala tiotusentalskronor över en helg för hotell, helvete heller! Så 40års kalaset blir nog massa antirynksprutor och sedan var det bra så.
Anyway, i morgon är det dags för fortutbildning. Yey! Anyway, Roger håller i det så det är positivt! Thank god! Vi får se hur det går. Bara jag blir godkänd.
Skönt att få en paus om inte annat.
Morgonen var hemsk, stopp i trafiken, förseningar osv. Gosh! Att jag kom hem var fan i mig ett under!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar