fredag 9 mars 2018

Smider planer för fullt :)

Den 10 Maj skall jag och puddin på äventyr, har hittat på en riktig överraskning, visst jag kommer inte få sova någonting den dagen men det är det värt!

Anyway, sitter och väntar av min tid i princip då jag har en ny dator hemma som jag bara vill till, jag vill installera klart allt! Typ nyss! Oh, mäktigt irriterande att behöva jobba, när man har så mycket annat kul att göra!

Igår tog min ärade hälft och möblera om hemma i sovrummet, även om vi skulle ta det på torsdag. Vart riktigt imponerad! Han hade gjort såååå fint!!! 😍💓Thats my man!
Jag måste nypa mig varenda dag, för jag är så tacksam över att han faktiskt är i mitt liv och att jag är så lyckligt lottad att vara just gift med honom.
Fick pannkakor till frukost 😘😍Jag blir så bortskämd av honom så det är löjligt, och kaffet! Asså va! Han är helt makalös, sedan hade han ork att hämta mina prylar som jag hade beställt!
Man kan ju undra om jag bidrar med något alls! Ja man kan ju konstatera att en viss Jesse ligger i underläge, men vänta bara till den 10de! HA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar