lördag 10 mars 2018

Hur är det att vara gift!?

Den frågan fick jag igår.
Fantastiskt! 😊💓
Känslan är oslagbar varenda dag jag får komma hem till universums bästa man! Lägga sig i samma säng dessutom. Att få skratta varenda dag med den man älskar över allt och annat. Allt helt enkelt, att få dela sitt liv med någon man hyser den högsta respekt och kärlek för. Visst, att jag dyrkar jorden han går på, men det är upp till mig och ingen annan. Han är bara universums bästa! Listan kan göras lång, och jag är så tacksam att just han är i mitt liv! Så det så!

Över till något helt annat.

Dag två jag är på min helgtjänst, och jag börjar så där rövtidigt, kl. 22.10 Inte min grej, tro det eller ej, men 1 ½ h är mycket i min värld, visst jag slutar tidigt men att behöva åka hem med alla fullisar är inte min grej. Urk!
Det enda som är positivt är att jag har en ny accessmaskin, den är sååååå smidig och jag ser dessutom ut. Ja just det Wifi!!! Jag hinner faktiskt inte näta någonting på vardagarna då jag har så mycket att göra, så det är väldigt skönt att ha nät här. Anyway, jag hann även hämta mitt snus idag så en sak mindre i morgon, för då skall jag i princip bara städa undan lite saker, sedan handla. Fridalainen kommer över och vi skall laga mat, snacka skit, storma idéer och drick lite vin. Det skall bli sjuktmysigt. Behöver en ledig dag efter den här helvetes veckan! AMEN!
Men ens envishet har visserligen gjort så att det händer en massa saker på jobbet, man skall fan inte ge sig helt enkelt!

Samt så börjar jag få rutin på dagarna, men visst det är tungt som fan, men mina power walks får i alla fall mig piggare på jobbet, hinner ju liksom vakna till liv.
Det märks dock på helgerna att man blir så stel när man bara sitter här. Jag älskar att röra på mig.
Fick även mess av Fereizer att han mådde bättre av Nyquilen han fick av mig, så det är skönt att höra, hade gärna delat med mig av dom till Bigge men han äter ju knappt några tabletter så då fick det vara. Ser som sagt fram emot nästa vecka, då skall det promeneras igen och röjas satan 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar