tisdag 20 mars 2018

Hon heter numera BRÖMS!

Jupp, namnbytet gick i genom den 13 Mars! Nu är jag officiellt en Bröms 😊
Förra Torsdagen gick jag av och vi tog i akt och tog Ikea, vi behövde verkligen en bokhylla! Så vips var den fixad, hade dessutom monstervärk hela dagen samt huvudvärk så fantastiskt bra dag. Urk.
Men vi som sagt fixade ikea!
Fredagen städade jag medan mannen fixade andra saker, sedan kom han hem och vi styrde upp och och drog ut på galej med Phine. Jag har konstaterat att jag skall absolut inte dricka under min jävla fucking förbannade mens för jag blir så uber, monsterdålig dagen efter. Och just på lördagen hade jag planerat Diablokväll med Elfving, jag kom iväg men sjukt sent!
Maken byggde ihop bokhyllan och den vart så jävla bra, min man kan han! 😊
Anyway, det var helgen och den gick i ett ögonblick.

Veckan präglad tyvärr av jobb, men jag skall till polisen för att göra nytt pass och id på onsdagen, och på kvällen skall vi på bio, jag skall försöka klämma in lite städning där emellan också, för det blir olidligt dammigt och jag vantrivs.

Det var väl allt för denna gång men jag heter BRÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖMS!!!!
Happy Girl! 😍😍😍😍😍😍😍😍😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar