måndag 26 mars 2018

Ni vet när man

Har haft en skitvecka d v s går på söndag och går av måndagen, ja då är man fan mör. Mörast i staden!
Men jag orkade släpa mitt arsle på en pw igår innan jobbet, kändes jäääävligt tungt men en då så jävla skönt att röra på arslet. Jag vaknar i alla fall, vilket är jävligt nödvändigt i jobbet.

Anyway om nån timma går jag av och fan va jag ska hem och lägga mig på direkten! Hjärtat skall försöka komma ut och fräsa bänkskivan så jag kan olja in skiten. Äääääntligen!!! Sedan skall jag försöka styra upp mig för att ta mig iväg till sällskapsspel med hjärtat, mannen kommer även dit samt flisan, så det skall bli uberskoj att ses och göra något kul. Borde verkligen städa hemma, men vet ni vad, jag orkar inte, inte efter denna skitvecka! Det får stå i fokus i helgen jag inte jobbar! Asså kan ni haja! Jag är ledig under påsk! Det har inte hänt sedan dackefejden kan jag lova, jag arbetar oftast igenom alla röda dagar men inte i år! Jätte jätte konstigt!

Lääääängtar efter att få mess från snuten så jag kan gå och hämta mitt pass och idkort, okej att jag ser miserable ut! Och jag skojar inte, dubbelhakor, finnar och what not! och en min man får leta efter, typ hillbilly från Alabama! Inavel deluxxx! Riktigt jävla mug shot!
Det blir ett bra foto att visa upp, said no one ever!

Läääängtar tills vi åker till Helsinki, fick ett samtal från brorsan i lördags, asså det smärtar i bröstet, men jag har fan i mig tappat finskan. Var och vart annat ord va fan på engelska och svenska. Det är ju inte så att jag snackar finska längre, ruskigt tragiskt. Jag blir genuint ledsen.

Nä nu skall jag öppna stationen, over and out! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar