fredag 22 februari 2019

Då kör vi sista nattpasset på den gamla tjänsten

 Är jag taggad? Nope, inte det minsta! Har sovit som en kratta. Ca 4 h sömn på sin höjd samt en väldigt trasig mage. Fuck it! Jag har semester i morgon! Whoooooo! Puddins polare dyker inte upp i morgon, men det är helt okej en då. Tanken var att vi skulle träffa hans polare och gå ut osv men vi får se vad som händer helt enkelt. Jag slipper i alla fall vistas här. Jag får vara ledig. Det enda måstet är att dammsuga samt handla. Om jag ens kommer utanför dörren är ju ett under. Fast jag funderar på om vi skall börja med att hälsa på Hjärtat & Frida som jobbar. Aja vi får se helt enkelt.
I morse vart jag utstirrad på tuben, hade ju med mig det sista från mina skåp, kläder osv samt en järnkrok för skrapgaller som stack upp ur väskan, fullt normalt. Jösses va kallt det var! Tack och lov skall det bli varmare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar