fredag 22 februari 2019

Onsdagen

så vaknade jag efter knappa några timmars sömn, stötvågsbehandling deluxxxx. Aj va det gjorde fruktansvärt ont! Usch. Sedan drog jag iväg och hämta ett packet med linnen, alla mina baselinnen är ju trasiga på det ena eller andra sättet. Så skall rensa där hemma och slänga en del.
Sedan drog vi ut med bestie på middag. Det vart Low And Slow Smokehouse, asså dra kuken i gruset! Vilken jävla mat! Kan ni så gå dit och ät för bövelen! Magiskt! Bara magiskt! 😋😋😋😋😋😋😋😋 Sist jag åt så bra rökt va i New Orleans, asså gå dit!

Efter en helt fantastiskt bra middag rulla vi oss till The Doors, vars Sabina som jag inte sett på år och dagar, jobbade. Sjuktkul! Vi satt där över en öl sedan rulla vi vidare till A. Vi vart inte speciellt långrandiga då båda två hade sovit riktigt uselt. Så när vi kom hem så bänka jag mig framför tv-spel medan mannen gick och däcka. Vips 10 h senare så va det slut på det roliga, jag såg dock ett avsnitt av West Wing innan sömnen. Jag var trött men imponerad av att jag höll mig vaken!
Och f.y.i se West Wing, den är sjukt-stört bra serie.
Sista passet idag på min fasta station, känns tomt. Det är det enda ordet jag kan beskriva det som, tomt. Likgiltigt på något skevt sätt.
Samtidigt så vägrar jag gräva ner mig, så ser fram emot nya utmaningar. Oh 2 arbetsdagar kvar innan semester!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar