onsdag 27 februari 2019

Gick av i lördags

och det var helt fantastiskt att vara ledig!!! LEDIG!!!
Vi fick besök av Lee som vi bjöd på middag samt drack lite cava. Senare drog vi ut på Harry B James för hjärtat och Frida jobbade i entrén. Så det var riktigt kul att träffa dom snabbt, väl inne på stället kände jag igen några stycken i baren och som sagt Alex ljudteknikern men that was it. Jag kände mig så miss-placerad så det fanns inte. Vi var väl där knappt en timma sedan så drog vi till A.
Väl där så slappna jag av och t o m Lee sade att det var markant skillnad i humöret, det är ju så. A känns så hemma så det är löjligt. Alltid massa människor man känner osv.
Vi kom hem och jag kan säga att jag däcka nästan på direkten, jag var helt slut.
Söndagen tittade fram och jag satte mig äntligen vid symaskinen där jag sydde mina örngott samt lagade mina brallor, örngotten tog bara ca 4 år. 😂 Jag var rätt produktiv.
Sedan började jag laga mat men det luktade så bränt, bränd kabel och sedan sade det bara vips så funkade inte spisen. Så allt jag hade på spisen åkte in i ugnen och jag hoppades på det bästa. Det vart ok.
Var verkligen skitledsen för jag trodde jag hade tagit sönder fanskapet. Sade dock att det säkert är felkoppling osv. och naturligtvis drar universums bästa babe och handlar en ny spis till oss, och tar dit en elektriker. Tur det! Tydligen har vi suttit på en dödsfälla, elektrikern var tydligen förskräckt till tusen, så då börjar jag undra vad mer som är tjuvkopplat av en tjackpundare! Vi måste verkligen gå igenom lägenheten för nu hade vi verkligen tur! Tur i oturen! Nu har ju babe alla foton, men hade god lust att posta dom här!
Anyway, i måndags så vart det inte mycket gjort, jag hade dessutom sovit enbart 2 ½ h så var helt medvetslös. Drog dock in till staden för att äta något vettigt då vi inte hade en spis. Sedan så hade mina tv-spel kommit så jag satte mig och spelade igenom 8-9 h, God of war! Oh! Fantastiskt spel!
Sedan däckade jag och sov i 13 h vilket jag behövde. När jag vaknade fick jag veta allt med spisen och se alla foton. Jösses säger jag bara!
Väl på väg till jobbet så träffa jag några stammisar som undra vars fan jag höll hus, och förklarade för dom att jag ofrivilligt bytt station och var på väg till mitt nattpass. Fick världens bamsekramar och sedan kom jag till jobbet.
Jag hade väntat mig mycket arbete för i natt, men jag trodde inte mina ögon när jag klev in. Vad jag fått slita! Jag hann inte ens med allt! Herre jösses vad jag har att göra, sedan så lär jag inte behöva ta ett gymkort för detta var träning i 4½ h på raken, jag har aldrig längtat så mycket på att få duscha! Helt ubersvettig deluxxxxxx. Jag vill verkligen hem nu! Bara 25 minuter kvar! Lääääängtar till helgen då jag får hänga med Frida! Kvalitetstid deluxxxxxx! JA tack, hemskt gärna nyss! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar