måndag 18 februari 2019

Jaha då var

man tillbaks till jobbet, inte speciellt pigg, för jag är fortfarande sjukt förkyld, men jag är här i alla fall.
Kortfattat så handlade förra veckan om att bli frisk, och som sagt vi är väl piggare men snuvan kunde jag faktiskt levt utan.
Fredags så drog vi in till staden för vi hade bokat hotell, restaurang osv sedan lääääääääääänge, men vi var inte så pigga. Anyway, det var supertrevligt att göra något med puddin som inte involvera måsten och feber. Lördagen så hade vi lite häng med Lee, Elfving, Anna och Johanna. Mannen gjorde supergod mat och hade dagen till ära bakat en cheesecake till Elfving, hon fick ett halsband just med Elfving också. Det var allmänt skönt häng hemma, och precis vad det var, hemma! Slapp gå utanför dörren!!! Lycka, samt när det var dags för sömn, gå några steg och slinka ner i sina kuddar och täcken. Helt fantastiskt.
När man inte är 100% då är hemmets lugna vrå helt makalös! Idag var det tungt dock, vaknade av nysningar och när man dessutom fortsätter och nyser i flera timmar, samt snorar till tusen, ja då är det inte så jävla hejsan.
Anyway, jag har med mig fjorton nässprejer och annat så man kan andas. Fick tack och lov hjälp av bästaste Suss i natt, så det har gått bra, men sakta. Hoppas innerligt att veckan går smärtfritt med sömn samt en hälsa så kommer upp i 100% orka må så här! 😵Har tack och lov semester i helgen, längtar redan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar