onsdag 27 februari 2019

Så va det en ny början på en ny tjänst.

Och kan sammanfatta att första dagen var hemsk! Jag behöver ta med fan inget gym, gick till och börja med 2 mil, sedan så slet jag som ett djur. Jag fick en springande lunch på ca 10 minuter innan jag skulle öppna. När jag kom hem så drog jag av mig mina kläder, rövsvett har en helt ny betydelse, samt så kändes det som att det hade dött två lökar i armhålorna. Jag höll seriöst på att kollapsa i duschen i morse jag var helt slut! Så Grispass! Eeeeeh svar ja på den! Fruktansvärt!
Idag måste jag lägga upp dagen på ett annat sätt, jag hann t e x inte med andra uppgången mer än spärren och det såg fan i mig för taskigt ut! Idag skiter jag högaktningsfullt i hissar, jag måste bli klar med personalutrymmen. Jag har aldrig sett så mycket damm i mitt liv, jag som damm-allergiker mådde piss igår. Fuck nu är jag redan hungrig! Helgen kan inte komma fortare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar