söndag 19 februari 2017

Att behöva

göra saker när man har en infektion i kroppen, är mindre roande. Jag vet inte om det är någon jävla influensa eller dylikt som försöker blossa ut, men ont i kroppen, check!
Igår låg jag helt däckad, och idag är det väl så där, försöker intala mig själv att jag är fullt frisk, för sjuk vill jag inte bli.
Aja, vad är en bal på slottet helt enkelt! Det kommer bli intressanta veckor fram över, det är jag säker på!

Har inte varit så motiverad med att skriva heller, men ibland har man lite svackor.
Helgen var inte speciellt händelserik, men som sagt det behövde den inte vara. Ja, förutom i fredags när vi firade Elfving, det vart massa god mat och sedan sällskapsspel hemma hos födelsedagsbarnet. Mycket trevligt.

Lördagen tog vi oss till Hjärtat, där han bjöd på himmelsk mat, sedan vart det soffläge för mig. Hatar att vara dålig, men men det är väl kroppens sätt att bara säga, att ge fan i allt!
Har fått sova som en stock och det är jag väldigt tacksam för.
Ja, ny vecka och nya möjligheter helt enkelt. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar