torsdag 9 februari 2017

Idag är jag helt medvetslös.

Jag har ingen lust med någonting. Jag skulle helst vilja bara ligga i sängen tills det blir vår och varmt.
Tankarna har präglats av omplaceringen på jobbet, vad ska jag söka? Vars ska jag arbeta? Vad vill jag? Helst av allt hade jag sett en tjänst som började 17-01 som jag hade för herrans massa år sedan, men sådant finns inte längre.
Vill jag börja slava som en annan dags-arbetande robot? Jag har aldrig varit en morgonmänniska eller dagsmänniska så svaret på den är ju rätt klar. Att dessutom börja runt 14.25 är som att paja hela dagen, och det är dessutom rövtidigt! Jag kan tänka mig 16 som tidigast, men då är det skittjänster rakt igenom.

Sedan att byta fridagssystem, och aldrig vara ledig med Mr går ju fetbort, men en då så kan jag inte bortse från att det kommer bli en realitet, för just nu ser det mörkt ut på alla plan. Det här drar ner på ens humör och energi, jag är nog stressad som det är. Tack så mycket!

Aja, jag har helt enkelt inte tid till att grubbla på saken just nu, för jag måste avverka natten. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar