måndag 20 februari 2017

Det känns

jävulusiskt trist att lämna sin tjänst efter så många år, jag har suttit och tittat på omplaceringen igen (fy på mig) och inser liksom att det här kommer nog vara en av de sista veckorna jag vistas här med mina stammisar, min station, och det som faktiskt varit mitt andra hem i en herrans massa år.

Jag kommer garanterat sakna denna station och allt vad det innebär, men jag inser också att som allt annat så finns det ett slut på skiten och vi är nära slutet.
Ledsamt är det.

Ny tid, nya utmaningar och ny station, får se vars fan jag hamnar. Allt känns så skrämmande just nu.
Dock så får det väl vara det, är så van vid mina rutiner, min station och allt annat så jag antar att jag behöver något nytt. Största rädslan är att jag inte kommer se Mr. :/ och det känns ju jävligt roande! NOT!
Aja, vi får väl se vad som händer och fötter! Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar