lördag 11 februari 2017

Jag höll seriöst på att stressa sönder mig

men nu har jag sökt tjänster i årets omplacering/sökning och utfallet får bli vad det blir. Helt ärligt så har jag tagit en hel del risker och struntat tunt i "my comfort zone" och gått efter Schema, tider och allt som INTE heter samma gamla visa.
Jag måste tänka lite annorlunda känns det som, så jag är faktiskt rätt nöjd. Får se vad som trillar ner i famnen.

Anyway, såg en  3a som låg ute på försäljning, visst den är inte så superstor men nästan till perfekt, i alla fall om man tänker studiomässigt. Visst den ligger i Täby, men det kan jag faktiskt leva med eftersom jag skulle bo ihop med universums finaste och hetaste man! Jag hade faktiskt kunna flytta på stört! Aaaaaaw well önska sig får man ju!
Satt idag och kollade igenom lite biljetter, hade jag haft finanserna så hade jag faktiskt bokat 3 stycken biljetter till Vegas på en gång, jag får helt enkelt hålla tummarna att det kommer fler bra erbjudanden inom de närmaste tiden, för knappa 2100kr va fan inte mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar