torsdag 23 februari 2017

Idag fick jag beskedet.

Jag flyttar från min tjänst!
Lite ledsamt, framförallt shit scared! Livrädd på ett sätt, men jävligt chockad, nöjd och glad!
Jag kommer inte ha många fridagar i Mars, det kommer bli ca 8 nätter på raken med en enkel och sedan ännu en skitvecka, men vet ni vad!? Det skiter jag i, jag kan fan jobba! :)
Jag kommer sitta vägg i vägg med Mr, och det är jag 100% nöjd med! En ny början helt enkelt.

Idag har vi tvättat, varit och handlat, ätit och tittat på film. Det kanske låter skittråkigt i allas öron men det var ren skär glädje för min del, även vanliga sysslor kan vara balsam för själen.

Det enda lite negativa är att jag har sviter från "sexy-time" i morse, mina nedre regioner mår så där!
Asch, det var det värt! *flinar*

Ja, nä, det vart faktiskt en riktigt riktigt bra dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar