måndag 15 maj 2017

Älskar verkligen mitt

psykohumör, att mensen förklarar det mesta ska vi ju inte stryka under stolen!

Allt bara liksom föll på plats, kommer till jobbet 30 minuter senare på toa, BLODBAD! JA! Tror ni inte att jag räknade fel med en vecka, insåg det då jag drog fram almanackan!
Jag är liksom en vecka fram i tiden! Tror hela tiden att det är kristihimmelfärdsdagen denna vecka! Så jävla fel det kan bli!

Anyway, väcktes av bästa Babe ever, så gårdagen började helt fantastiskt, och han gjorde dessutom kaffe till mig, universums hetaste karl!
Han kom även över för att hjälpa mig rensa avloppet, grejen är den att jag hade säkert fixat det, med massor av gråt, skrik och jävlaranamma, samt att det hade tagit mig ett x antal timmar. Han är så underbar, han kommer hit och drar fram sina saker, VIPS! och då menar jag VIPS! är han klar!

Asså jag är såååååå tacksam, men samtidigt jääääääääääääääääävligt fundersam, hur fan kunde han göra det så snabbt????????? Seriöst, jag hajar fan inte!!! Han är bara helt makalös! Jag är fan i mig heeeelt chockad och sååååååååååååååå tacksam!
I have the best hubbie in the universe! Hade jag dock fattat att Fittan skulle börja blöda hade jag ju våldtagit honom för länge sedan *suck* jag blir så sur på mig själv!!!!!!!! Crap!
Aja, jag får helt enkelt ta kall duschar och tänka på valpar.
Nu ska jag däcka over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar