måndag 22 maj 2017

Sammanfattning av helgen

Fredags sov jag skitsopigt, men klev upp och släpade mig in till staden för att vara lite social med hjärtat, Flisan och lite andra människor.
Det var faktiskt skittrevligt! Men ack så trött jag var när jag väl landade hemma igen, däcka innan 5! Den ni! Det naturligtvis straffa sig med att jag vaknade skittidigt, skitkropp som inte vill. Klev upp, tog tag i monsterberget av kläder, lagade mat, tvättade och sedan slutligen drog kärringen på promenad! Den ni! Chockade helt enkelt kroppen med massa D-vitamin! Anyway, Tessie kom över en svänga och vi hann snacka en stund innan hon tog och masa sig till jobbet. Jag hoppade in i duschen och styrde upp mig, tanken var också att äta med hjärtat, men jag var så svinghungrig så åt faktiskt hemma innan  vi gick över till Lee för att fira henne. Väl där träffade jag välbekanta ansikten samt tre andra bönor,  två av dom ska till swedenrock! Astrevliga människor. Det var häng och massa skratt till vi bestämde oss för A men jag var inte alls på g, vi drog in en då och efter ca 1 h gav jag upp, jag drog hem, jag orkade för mitt liv inte stanna kvar, jag var helt medvetslös.

Sedan kom Mr också efter jobbet och det var ett kärt återseende, berta-britta verkade ge fan i mig så vi återgick till fysiska aktiviteter och God! I fucking needed that! Oh my lord :)
Sedan fick jag sova med universumshetaste karl också, så det var magiskt. En väldigt bra avslutning på en låååång dag och helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar