fredag 26 maj 2017

Jag är helt

Slut, ett riktigt grispass i dag, det var ju match och sedan en röd dag så det såg ut som hej kom och hjälp mig! De flesta såg nog bilder från vasastan då det skitades ner något extremt och så var det i natt hos mig. Jipiiiiiiii! NOT! Natten har varit bland det värsta på länge! Men jag lyckades i alla fall sätta igång processen med att fixa sommarkläder till kollegorna på natten, för det är ohållbart att dom springer runt med vinterkläder, det går inte.
Är det något jag kan så är det att inte ge mig. *ler* Så vi får väl se vad som händer.

Anyway, en gammal stammis dök upp på jobbet igår, så det var skitkul att träffa Alex, va fan en evighet sedan, och sen kom också Babe och pussades 💓gjorde min dag! Vi stod och snackade och höll fan på att glömma hemnycklarna och att inte komma in! *asg* men men de va fan i mig tur i sista sekunden! Glömska kan straffa sig rejält!

Anyway, mina glasögon har blivit klara och jag har sådan lust att hämta dom, men det går inte riktigt nu *suck* Aja, det är inte så att dom kan vänta men en då. Har inget tålamod helt enkelt.

Läääängtar till på söndag då jag ska dricka VIN! YEY!
Måste även ta och kolla vad fan jag ska orka laga till matlåda, Lax blir det till söndagen men va fan ska jag äta i morgon?! Dessa problem!!! Ha ha :)

Det enda riktiga problemet jag har är att jag inte får tag i morsan, men snackade lite snabbt med brorsan i veckan och han hade haft kontakt så då vet jag i alla fall att hon lever. Hon är helt enkelt sämst på att höra av sig.

Ps. idag har jag fan i  mig gått över 2 mil!

Nä, om man ska sjunka ner i Bones ett tag.
Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar