torsdag 25 maj 2017

Det är helt klart

att jag gifter mig med rätt karl! Han är bara helt fantastisk, och han räddade heeeeela min dag idag! Inte nog med att han byter ut sitt tåg och tar sin bil och åker ut och väcker mig, asså va! Han gör det här för att väcka mig!!!!
Jag har inga ord! Det konstiga är att varken klockan har fungerat på telefonen, eller telefonen i sig. Den har bara ballat ur!
Så gissa om jag är tacksam deluxxxxxxx! Han är bara universums bästa! Helt enkelt!

Igår hade vi datenight, först vart jag serverad världens godaste hamburgare!!! Ingen mindre än min underbara man som agera kock! Helt fantastiskt, himmelskt, jag kommer inte kunna äta någon annan hamburgare här efter! Vi var och såg Guardians of the galaxy vol. 2!!!!!!
Såååå bra, I am Groot!!!!! Love, love , loves it!
Sedan hade vi också lite av en planeringsdag, men det gick tack och lov snabbt och smidigt, önskar jag kunde berätta, och skrika ut det för hela världen men det är nu en hemlis, så måste hålla tyst, även om det nog kommer vara det svåraste jag gjort hittills. I´m so excited!!!!!! Happy!!!!! Jag är så glad så jag håller på att spricka! 💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

Efter bion så landade vi hemma, det vart ett avsnitt av Blacklist och sedan mös vi i soffan. Perfekt!
Ja, jo det vart fysiska aktiviteter, och gud så jag behövde detta! And i still do *flin* Mycket vill alltid ha mer! Babe gick och lade sig för han skulle upp och fixa med bilen och jag landade kvar i soffan för Twin Peaks, har sparat det sista avsnittet till idag, på måndag släpps det fler! Yey!
Well det var en lite sammanfattning, nu ska jag sluta skriva för annars kommer jag försäga mig och sådant ska vi inte vara med om. Over and out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar