fredag 12 maj 2017

Lite så är det just nu, svacka deluxxxxx

You cannot be useful to yourself, others or God if you run yourself ragged. In order to serve others, support others, give to others, you must first be able to serve, support and give to yourself.

Det enda jag riktigt orkar med nu är att släpa mig till jobbet. Det finns visserligen en anledning till allt och det är ju den konstanta sömnbristen. Kul! 
Att ens puddin orkar med mig nu, förvånar mig, för t o m jag är trött på att vara trött och jag är trött på mig själv. Hoppas dock få sova något i dagarna som kommer. 
Längtar till massagen på måndag! 

Oh, jo helt åt helvete är det dock inte! Jag lagade jordens godaste lax igår, sedan hade vi ett monsterpass av  fysiska övningar, att jag fick ligga! Herregud! Dessa fontänorgasmer och total extas! Vi snackar träningsvärk mellan benen! Det känns att kroppen är rätt sargad men ta med fan enorfinerna jublar och jag vill ha MER! 😁  

Sedan fick jag en efterlängtad pizza! Jag har drömt om den här jävla pizzan i månader! Jummy jummy in my tummy! 

Just nu ligger liksom träning allt som heter motion på hyllan, har man en svacka så har man, och jag stör mig på snacket om att "när du gör si och så" och jag orkar inte med träningstips eller snacka om träning ännu mindre se bilder på det. Va kul att just du tränar! Men pracka inte på mig skiten! Tack det var bra så!
Jag skiter högaktiningsfullt totalt i det just nu! Låt mig vara som jag är, och låt mig vara tjock! Jag kommer ta tag i det NÄR JAG känner mig stark igen! 
Jag tänker äta min jävla pizza och må bra över det, så det så! Så kan bara människor sluta att vara så jävla PK. Trött jag blir! 

Anyway, hade en hel del planer nästa helg, men nu ser det dock ut som att jag kommer faktiskt bara skrota och ta det extremt lugnt, funderar att boka bastun för mig själv. Kanske hjärtat om han orkar, men känner att jag orkar knappt med människor så ju färre desto bättre. 
Behöver ladda om, göra rätt. 
Asch det blir nog bra det här, om ett tag. 
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar