lördag 27 maj 2017

I dag somnade jag låååångt efter två

det kröp i kroppen, och jag var så uppe i varv. Sedan att mina fötter värkte va ju också helt fantastiskt. Inte ett dugg roande.
Aja, motvilligt tog jag upp mig ur sängfan och styrde upp mig, hade noll lust och var faktiskt så nära att ringa och sjuka mig, men p g a sömnbrist eller lust går det faktiskt inte.
Aja, shit happens helt enkelt!

Fick dock hångla med min karl innan så det var helt fantastiskt. Har faktiskt suttit och gluttat på lägenheter i några timmar, bockat av Danderyd, Solna, Sumpan, Bromma och slutligen kom jag faktiskt även till Täby. Även om Täby inte har tunnelbana vilket suger kamelpung Deluxxx, så måste jag säga att jag snubbla över en lägenhet som jag faktiskt skulle kunna flytta in med Puddin med i morgon! Planlösningen var liksom helt rätt, och den var faktiskt riktigt, riktigt bra. Det lär ni inte få höra så ofta från min käft! Även om den ligger i just Täby, så skulle det en då inte göra ett skit för den var verkligen såååååååå nice!

Aja, man kan drömma i alla fall :) Nu ska jag väl se ett avsnitt Twin Peaks och sedan spela lite spel. Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar