torsdag 25 maj 2017

Så blir man helt tårögd när man sitter och jobbar

och får världens finaste mess av puddin!
Den här mannen va! Det är så ofta jag frågar mig själv hur fan jag hade sådan tur att träffa dig!?
Jag tackar universum varenda dag för att du finns i mitt liv, och jag är så tacksam, för du är det bästa som någonsin har hänt mig! I love you from your hair follicles to your feet. I LOVE YOU!
Jag älskar allt med dig, varenda sak!

Ibland undrar jag om jag bara har drömt ihop dig!
Att jag har blivit så felknullad av alla crazy bitches jag haft och göra med så att jag bara tillverkade dig i fantasin. Vi kommer överens så bra, ibland tänker du det jag tänker innan jag ens sagt något och nästan varje knäpp idé jag kommer fram till svarar du på med sån entusiasm att man nästan kan tro att du frågat innan "vad vill du att jag ska svara?"
IFLY, wierdo! ❤️💋😍😍💕💋❤️😍💋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar