fredag 1 september 2017

Häng med Bestie

i onsdags, jag åkte till Zinken lite försenat, och väl där stod bestie redan i köket och lagade massor med läckerheter.
Så fick serverat en helt gudomligt god förrätt som var grönsakssoppa, till huvudrätt vart det lax, potatis och hummersås samt sparris och morötter. Asså det var bara magiskt gott! Helt sanslöst fantastiskt! Munknullad deluxxx! Mat är så gott!
Det vart en helt fantastisk kväll med mat, snack och massa skratt. Sedan tog vi oss till A och väl där stanna vi till stängning! Den var jag inte riktigt beredd på, men ack va kul jag hade, bara koppla bort skit, och bara hänga.
Vi kom även underfund med att vi måste bli bättre på att köra våra matporrkvällar. För jag saknar det, så jävla mycket och jag saknar bara att hänga. Känner mig som en stor pile of shit, för att man inte hängt på länge, dålig kompis helt enkelt. Men det skall det bli ändring på sörrö!
Nu måste jag nog skicka över mitt schema igen till Puddin för jag tror att jag skickat helt fel dagar till honom som jag är ledig. Aja. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar