måndag 25 september 2017

Ny vecka ny tag

Jupp ännu en underbar måndag är här för att förgylla våra liv! Jippiiiiii!
Ledigheten gick i ett nafs! Hann och blinka så va skiten över. Fredagen tog jag det extremt lugn då jag var själsligt trött och utarbetad. Skrota hemma och färgade den polskamotorvägen som vart orange, inte blond utan helt orange. Puddin kom också och hämta mig han fick sig ett gott skratt. Sedan satt vi mest och titta på serier och mös, precis vad jag behövde. Vi skulle en då på galej på lördagen så det var lika bra. Lördagen kom som ett brev på posten, och det började med en jakt efter någon vettig hårfärg då som sagt jag kände att det orange va så fel. Det vart en jävla harang runt halva stan efter en färg men tillslut hitta vi skiten och det vart hem för mat och fixeri.
Vi fick även skjuts av Linda till festen så det kändes jätteskönt. Väl mitt ute i ingenstans så vart det kärt återseende av människor, men ni vet när man arbetat så mycket och nästan tappa det sociala så var det så konstigt för en själv. Näst intill surrealistiskt! Efter ett tag så vart det bättre. Och som sagt fick umgås med en drös jävligt roliga människor. Skratta i mängder.

Väl mot små timmarna tog vi oss hem och där gick vi våldsamt loss på varandra, yes, ni vet när det blir så intensivt och våldsamt så man liksom tappar behärskningen lite. Ja så var det. Allt det här resulterade i en blåtira för min del, men shit happens helt enkelt. Tror dock att människor rent allmänt tror att man hamnat i slagsmål eller något annat skit, och för PK-maffian lär det vara rena festivalen av skvaller! Men den bjuder jag på! Prata och skvallra på, jag bär min blåtira med stolthet 😀
Det enda lilla negativa är ju att den är svullen och svider en hel del, men det är ju något jag faktiskt kan leva med, och jag skäms inte ett dugg, ibland kan intensiv passion, sex, lust gå lite över styr, det är helt okej, det får det göra.
Anyway, helgen var bara tok-kort och skitrolig. Vill ha mer ledighet! Give me!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar