lördag 30 september 2017

Känslan idag har

varit allt annat än bra, med tanke på Oktoberfest och alla dessa fulla idioter till släktet människor!
Anyway, vi har i alla fall ett tema till bröllopet, som fick mitt lilla iskalla deppiga hjärta att ta ett skutt, rock är ju garanterat redan 100% men döskallar!!! Helst i överflöd, men vi skall inte go overboard! Dock en massa svarta ljus eller då "blödande ljus" Men döskallar 😁YEY!

Mår som sagt inte så hejsan just nu, och det är i princip puddin som håller mig nätt och jämnt över vattenytan, som får mig någorlunda motiverad. Det är tungt, fruktansvärt tungt, men snart så.
Jag försöker i alla fall vara en gnista positiv, för låter jag det spinna vidare så tappar jag fotfästet och då kommer det vara dubbelt så svårt att dra sig upp.
Som sagt jag kommer aldrig mer vänta så här länge på att ha semester! ALDRIG!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar