onsdag 6 september 2017

Vilken skitvecka

jag lämnade bakom mig i måndags! Dear Jesussssss! Tog bort mig illa kvickt från gnetlistan också, orkade inte, var totalt helt slut! Vaknade och det kändes som att jag sovit i någon sekund, rullade i princip ur sängen och med tunga steg tog jag mig mot kaffebryggaren och langa på en kanna. Efter första koppen hade jag kvicknat till en aning men när hela kroppen värkte och man kände sig som en påse dynga va det inte speciellt fort det gick heller. Snackade lite med hjärtat, som dessutom skicka bilder på extrapris på lax, och jag gick med på en av dom. Senare ringde han upp mig och undrade om jag var hemma, visst sade jag, om du har ork och kraft.
Jag försökte förgäves vakna men det var som att jag var i någon konstig dimma. En kvart senare ringde det på dörren, föga förvånad vart jag när hjärtat stod där! 😀Han kom in och vi satte oss vid varsin dator, sedan smed vi planer i några timmar! *ler* Yes, och OM vi har planer!

Efter att vi var klara med planeringen så åkte han hem och jag återgick för att försöka vakna, pratade lite sporadiskt med Elfving, Phine och Magnus via chatten och naturligtvis Puddin via telefon.
Efter mycket om och men hitta jag in i duschen och sedan kom babe, jag var helt slut.

Tack och lov att vi inte skulle någonstans för jag hade aldrig orkat! Jag fick universums bästa födelsedagspresent! Yes! A baseballbat! Så jävla cool! Jag ska posta ett foto senare!
Sedan fick jag massa mys med GoT och naturligtvis all kärlek på alla nivåer!
Om inte mina grannar hatar mig efter i natt är det konstigt, men som sagt min man kan få mig att komma så hårt! *skratt* Sedan lagade Puddin den bästa och smarrigaste mackan!
Det var helt enkelt världens bästa födelsedag! Helt magiskt! 💓💓💓
Lite ledsamt var det när sista avsnittet gick på, och att ens behöva vänta i 2 år! Seriöst! Dumheter! Men vet ni vad, jag ska se GoT med BABE! *skratt* jag har visserligen börjat kolla om serien, den ni!
Jag hade så svårt att sova och jag låg och rulla runt som fan, gick upp försökte gå på muggen, gick och såg ett avsnitt av Taboo. Åt försökte allt, runt 14.30 somnade jag väl efter att jag tat två snorkquil. Stackars babe fick sitta helt själv i timmar, så dåligt samvete över det, och jag missa dessutom kvalitetstid med puddin, inte ok!!!!! Men vad ska man göra när man sover så dåligt.
När jag vaknade så hade universums hetaste och absolut finaste/bästa man fixat kaffe och en bakelse!!!! Asså va! 💖💖💖💖💖💖💖💖💖Så världens mest lyckligaste Jesse är så glad!
Han tog sig även i väg för att hämta ett paket som kommit, han är bara finast!

Så lite kvalitetstid hann vi med, men jävla cpsömn som skall sabba massor!
Anyway, så jag är glad, kåt och tacksam *skratt* Jag har helt enkelt universums bästa man! 💗💗💗💗

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar