söndag 3 september 2017

Ibland har man

bara en sådan där tung dag.
Idag vart det en hel del tunga samtal om antastande  t e x när man va liten osv.
Sedan lacka jag rejält när en bekant hörde av sig gång på gång på chatten och bara inte haja för vederbörande var så full, att jag faktiskt jobbade! Tillslut så fick jag nog, då började tomten ringa istället och då gick telefonen på mute och ett väldigt argt mess gick iväg där jag i princip skrev att dra åt helvete! JAG JOBBAR, vilken del av det förstår du inte?!!
Snackade lite med hjärtat sedan Martin.
Puddin va och pussade lite, vilket garanterat var dagens och helgens höjdpunkt.
Har mest bara mått skit idag, känner mig bara likgiltig, ynklig, ful fet och urusel.
Ibland har man dagar som man bara inte mår bra på, inget plan.
Asch, det blir nog bättre i morgon. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar