söndag 17 september 2017

Ni vet när man saknar sin andra hälft

så mycket så man nästan går sönder! Ja, och sedan så dyker han upp på jobbet!!! 😁 Lycka!
Enda negativa var att jag inte kunde kramas, pussas och ta på honom för stackaren är ju tvärsjuk! Usch stackaren, hade jag kunnat hade jag tagit hand om Puddin 💗💗💗 Men jag kan inte bli sjuk nu jag kan absolut inte sjuka mig alls, för vi har en inplanerad resa! Jag ska jobba om det är det sista jag gör!
Men han gjorde mig glad, och även om han såg så ynklig ut så är han fortfarande det hetaste som har promenerat och promenerar på denna jord i detta universum! Så är det bara! Jag får dock otroligt dåligt samvete med att inte ta hand om honom, jag vill bara försöka göra honom frisk och så bekväm som bara möjligt går, och det kan jag inte. Extremt irriterande och känner mig hjälplös för jag vill ju vara där *suck*
Jag hoppas innerligt att han blir bra och slipper lida av den där jävla fittförkylningen som jag bara vill ta död på! Han ska inte behöva vara sjuk alls! Bajs!

Ja idag får jag sysselsätta mig själv, men jag ska väl städa lite och laga mat, what else is new. Vila står på schemat! Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar