fredag 6 oktober 2017

Då ska vi flytta i Januari!!!




Det enda negativa är att när all stress släppte i morse och jag vaknade upp efter någon timma så mår jag som en påse skridskor, och jag tror jag håller på att bli tvärsjuk! Asså nu snackar vi ont i skallen, hostar, ont i varenda millimeter av kroppen och fryser i mängder. Herre jössessssss va dåligt jag mår, men jag är så glad, jag är överlycklig!!!!! Bästa dagen ever kommer komma snart när jag kan öppna dörren till vårt gemensamma hem, och att jag får spendera min tid med den människan som gör mig hel i detta universum! Jag har knappt några ord som kan beskriva känslan! Jag har längtat, och nu får jag krypa ner i samma säng som denna underbara människa, jag får komma hem till oss till honom varenda dag! Kan ni fatta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar