måndag 16 oktober 2017

Jag är så leds

urk!
Jobbade extra så det blir 8 dagar nu på raken,är på dag 5, men flytten är inte gratis eller Vegas.
Jag ska ta ett krafttag i veckan för just nu ser min lägenhet ut som ett bombnedslag deluxxxx.
Det enda jag egentligen vill är att skrika och gråta och bara slå på något! Varför så aggressiv kan man undra, jo, jag får skit varenda dag på jobbet, och vissa dagar rinner det av 90% av gångerna, men just nu med Berta-Britta stör jag mig på precis allt. Tack och lov att jag inte låter ilskan ta över och att jag själv börjar gaffla med människor. Jag är bara allmänt leds.
Semester nu tack! 35 dagar kvar, 70 dagar till Puddin fyller år!
Har i alla fall lyckats laga mat och ska väl orka äta någon macka eller nått.
Aja ha en strålande vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar