torsdag 19 oktober 2017

Herre Jösses!

Ja det ser ut som ett slagfält hos mig just nu! Jeeesuss ni hajar inte!
I alla fall, Bästa Elfving kom över idag och vi tog tag i källaren, röjde ur en hel del kläder från alla mina väskor osv som bara legat där, och som garanterat inte gör någon nytta just i källaren. Jag har gjort av mig med ett antal skor, ett par måste jag tyvärr slänga för dom läcker.
Anyway, nu i princip är det bara att börja packa för min del.
Jag tänkte stuva ner så mycket som möjligt i källaren, för hör och häpna jag får helt enkelt klara mig på reducerad mängd av kläder. Punkt.
Sedan är det lite möbler som kanske blir stående där, inklusive tavlor, resten får åka till hjärtat eller Elfving.
Idag skall vi köra alla rutor, det är ett skitgöra jag bara avskyr, men vi är två, då kommer det gå undan. På fredag kommer även Frida och jag hoppas Suss kommer för jag behöver verkligen input hur jag skall hänga saker och hur mycket får vara framme. Aja, jag håller varenda tumme och tå att hon orkar, för just nu ser det mörkt ut.
Sedan har vi bokat den där bastun till Fredagskvällen och jag kan säga att jag lääääängtar! OH! Sedan på lördag är det kvalituttatid med Puddin 😁💓
Ja vi får se hur vi klarar av allt i dagarna, det blir tufft!

Sedan grinar jag lite över ekonomin för den ser totalmörk ut, jag har räkningar upp till mina öron 😕
Aja det löser sig, det gör det alltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar