tisdag 31 oktober 2017

Jag har

haft lite paus i flyttpackandet och fotografering osv. Jag drog till Prag i torsdags, paus från allt.
Kortfattat så var det välbehövligt, koppla bort allt.
Kom hem igår och nu är det tillbaks till packandet tyvärr. Skall ha visning till helgen så nu gäller det att styra upp, tror jag har 7 lådor just nu i hallen, men fan den som ger sig.

Orkar faktiskt inte uppdatera mer, för nu är det så mycket som händer i rasande fart. Herregud så stressad jag är! Men för i kväll får det räcka, nu skall jag styra upp mat i mängder! Göra något gottis till Puddin. På tal om Puddin, jag har universums finaste karl! Jag får nypa mig dagligen, för att jag faktiskt har träffat någon så fantastisk och fenomenal som orkar med mig och mina psykbryt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar