torsdag 5 oktober 2017

Så nu ska

vi flytta! Vi ska sälja våra lägenheter och slå våra klocka huvuden ihop! 😀😁
Är lyrisk, är skräckslagen, är ett nervvrak och sönderstressad!
Jag har däremot fått helt underbart stöd, och massa fantastiska tips till att skala av lägenheten och vad jag skall tänka på inför en försäljning, inte nog av Hjärtat men av Mallan (hans mor) så känner samtidigt under ett känslomässigt inferno, ett lugn.
Susanne har även erbjudit sig att hjälpa mig med stylingen för lägenheten samma lika med Elfving så jag känner mig lättad!
Hjärtat är även en klippa, honom kan jag bolla vad som med, och han räds inte av att säga vad han tycker och tänker, vilket är så skönt!

Nu ska jag bara försöka landa lite med alla känslor, för det är ett brinnande inferno! och den här jävla tidspaniken jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar