måndag 23 oktober 2017

Har haft fotografering

Det gick bra *pustar ut* och snubben som höll i det var faktiskt helt fantastiskt duktig och trevlig. Att man kan trolla så mycket med de prylar msn har. Helt sanslöst!
Efter att han gått så fick jag tårar i ögonen och gråtfest var ett faktum. Äääääääälskar verkligen min lägenhet, känns tungt och sorgset på ett sätt att faktiskt lämna något jag så stormtrivs i, som jag älskade från första ögonkastet. Jag vet inte hur jag ska beskriva det men det känns så känslosamt.
Jag har liksom 0% tvivel när det gäller puddin och nya stället. Det känns spännande och pirrigt som fan!
Antar att det är helt naturligt att känns så här mot sitt snart gamla hem. Jag hoppas verkligen att den som köper den här lyan kommer älska den lika mycket som jag gör, helst lite mer om det ens är möjligt.
Usch, ont i hjärtat.
Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar