måndag 23 oktober 2017

Jag kan garanterat säga

att det har varit den längsta och jobbigaste helgen på länge!
Jag har vänt dygnet, jag har städat, moppat, dammat, röjt, slängt, packat och gett bort massor med saker.
Jag har visserligen haft hjälp med att packa ner saker, putsa fönster osv. Alla trippar till tippen.
Men jag är innerligt trött!

Fredags så släppte lite av stressen då vi bastade, men istället vart jag sjukt dålig på lördagen i kombination av dåligsömn, stress och allt annat. Kroppen bara ballade ur.
Så låg i soffan och mådde pyton, hade behövt den där dagen för att trixa men men tog det idag i stället. Nu är det bara toaletten som skall fixas sen kommer jag lämna helvetet till universum.

Lite synd med lördagen att det inte vart någon datenight eller att jag var på g, låg i sängen till 20 sedan kravla jag mig upp men mådde verkligen hemskt.
Aja, får se hur veckan ser ut. Jag hoppas på lugn, lugn och mer lugn, framförallt sömn. 

Har dock universums bästa vänner deluxxxxx, kan verkligen säga att jag är så tacksam för utan dessa människor hade jag aldrig hunnit med allt! All eloge till dom, samt Puddin!
Nä nu ska jag inte sitta här och vara neggo, jag hann det mesta. Nu får det faktiskt vara nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar