fredag 12 oktober 2018

Det har varit

en intensiv vecka.
Har haft mamma över hos oss sedan i måndags och vi har tagit hand om henne. Hon har blivit omhändertagen med kärlek och vila. Skämt bort henne med mat och care.
Visst det har varit lite kämpigt med sömnen, men det är helt ok enligt mig, så länge hon har mått bra, och det har faktiskt varit riktigt trevligt att ha henne här samt hunden. Jag har som sagt kunnat hålla ett extra öga på henne för hon är ju inte tjugo längre, och när man har en sådan massiv hjärnskakning med yrsel ja då skall man fan inte vara själv.
Sedan så har ju hunden också börjat återhämta sig, hon har ju varit så mager och svältfödd på närhet så hon har verkligen kommit i kapp dessa dagar. Är faktiskt väldigt lättad att båda mår bättre, sakta sakta men säkert.


I morgon blir det ännu en dag med minimalt med sömn, men jag skall försöka slappna av då jag faktiskt går på semester, Babe gick ju redan igår, men med all rätt. Båda två är rätt trötta på måsten och what nots just nu. Det skall bli skönt att bara försöka vara lite. Speciellt i Älvdalen, då kommer jag koppla bort allt. Ska ta med en bok och bara ligga där och njuta. Ja basta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar