tisdag 2 oktober 2018

Korthet

Så kom sista dagen då jag och Benny jobbade tillsammans och det var med en stor klump i halsen och tårar i ögonen då jag drog hem. Det brast hemma, totalt. Usch, så tråkigt.
Fredagen var ju tung nog då jag hade vänt dygnet och skulle arbeta fackligt, men dagen gick faktiskt i ett nafs, men jag var bara mentalt körd.
På kvällen så drog vi in till Öl och Whiskey mässan, vilket var mycket trevligt, har faktiskt velat gått dit i alla år men det har liksom aldrig blivit av. Det var sprit i alla dessa valörer, och mat.
Köpte hem oliver, korvar och choklad. Träffade Magnus också så det var skitroligt. Väl dock hemma, vart det tvärdäckande. Somnade som en stock. Vaknade dock skittidigt på lördagen och satte mig och spelade Zelda. Puddin vaknade också runt tolv, och vi satt och spelade och tittade på film. Tills vi skulle möta Elfving på Texas. Det vart en mysig middag men sedan drog vi oss hem, men det vart en tidig kväll då vi skulle upp och flytta morsan.
Söndagen med andra ord var så psykiskt dränerande rent känslomässigt så det var sanslöst. Jag var säkerligen i chock i ett antal timmar då vi väl kom till Grythyttan. Jag gick mest runt och såg ut som ett frågetecken.
Vi fick naturligtvis inte med allt p g a en stor flyttbil, för tydligen hade det krävt 2 + en personbil. Ja, så morsan vill att vi skall hämta resten men jag vet inte när det skulle hända då jag jobbar. Hon har så mycket saker så det är löjligt, bad henne rensa men det har hon verkligen inte tagit till sig. Anyway, jag är bara glad att hon är hemma nu!
Jag har knappa 1 ½ vecka till semestern och jag kan säga att jag läääääääääääängtar så jag går sönder! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar