onsdag 31 oktober 2018

Fittan

Blöder, och jag är just nu ett vrak.
Jag har sådana mensvärk så jag vet inte hur jag skall vara, om jag skall stå eller sitta eller springa runt.
Nu har jag tagit massor och då menar jag massor med tabletter och går bara och väntar på att skiten kickar igång.
Idag är jag tack och lov ledig, så det blir hem och störtdyka i säng, sedan upp till stötvågsbehandlingen. Efter det så tänker jag släpa mig hem och leta på mina skor, för dessa skor jag har nu läcker det igenom. Drog till jobbet igår kväll och den lilla promenaden till Alvik, ja, jag kan säga så här, roligare har jag haft på jobbet! Jag sprang igenom nattpasset med dyngsura skor. Inget att rekommendera. Så nu skall jag försöka lokalisera skor. Min plan är väl mer eller mindre ligga i sängen och netflixa resten av dagen, jag skall absolut göra så lite som möjligt. Känner jag mig själv så kommer jag en då städa, för det är det jag gör varenda dag.
Aja man får vara glad över en ledig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar