fredag 5 oktober 2018

Så började

naturligtvis FITTAN blöda.
Jag blir så trött, jag vaknade upp av världens jävla monsturösa värk och det var bara ge sig i kast med piller, och mer piller. Sedan så blöder man som en stucken gris, det är som att det inte finns något stopp på skiten!
Traggla med tamponger och bindor, känns liksom som att inte ens det gör någon större nytta. Vända dygnet har väl gått så där, var inte alls road när klockan ringde vid 06.00 snarare som någon skulle ha skojat med mig. Men fan den som ger sig, jag vägrar helt enkelt.
Jag var på jobbet ubertidigt vilket resulterade i att jag fick träffa gamla ordningsvakts kollegor, vilket var skitkul. Att behöva vistas i rusningstrafik är något jag avskyr, jag förstår inte varför man vill arbeta dagtid. Det är fruktansvärt! Nu gör jag enbart det här för facket, för jag tycker facket är givande och att arbeta mot en mer fungerande arbetsplats vill väl varenda kotte. Att behöva göra det här varenda dag finns inte på världskartan.
I morgon gör jag dessutom dubbelpass så vi får se hur det går. Aja, det får funka då jag skall på konsert på måndag och jag tänker fan i mig gå på skiten! PUNKT! Att dock behöva vara på jobbet vid 05.00 är dock inget jag ser fram emot.
Anyway.
Vi gjorde pulled Älg här om dagen och det vart fantastiskt mört. Jössessss, jag vart imponerad.
Det skall vi göra fler gånger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar