måndag 8 oktober 2018

Just nu är

Jag så jävla ledsen, och känner mig så slut. Har vakat på Danderyd i natt då morsan åkte in på akuten. Sovit 1h om ens det. Nu är jag självisk, men alla planer jag har sett fram emot som konserten är bara glömma.
Jag är ju naturligtvis superlättad och glad att hon lever! Jösses, det kunde gått så illa!
Känner mig dock inte uppbackad alls. Usch är så ledsen.

Fått styra upp det mesta för att få denna dagen och för att veckan skall fungera och världens bästa Fronken ställer upp! Bröt total ihop, asså Frida har en så otroligt fantastisk helt underbar man! Jag är evigt tacksam, nu börjar jag grina igen. Tacksam och glad över att ens vänner ställer upp.

Är bara besviken och ledsen just nu, känns som att den som borde backa mig inte gör det, och sedan är jag arg på speciellt väntetiderna på sjukhus 11 h eller mer!!! Galet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar