onsdag 3 oktober 2018

Oktober börjar med huller

om buller schema. Jajemän, det vart två arbetspass på min fasta station, och om jag varit medvetslös dessa två dagar. Jösses! Sömnkontot kändes som att det var nere på minus deluxxxxx, men så är det ju inte riktigt. Jag har ju sovit, 16 h sedan igår vart det 9 h men man är sänkt det är man.
Nu blir det dock dygnsbyte igen då jag skall jobba klo. 08.00-16.30 på fredagen, jag skall vara någon form av reserv på morgonen och sedan blir det facket för hela slanten. Inget egentligen mig emot, men är så trött så jag vet inte riktigt hur det här skall gå, naturligtvis med envishet och ilska! Upp till kamp!
Så idag börjar projekt vrida på dygnet ännu en gång, tack och lov att jag slipper göra det på ett antal veckor framöver. Det är bara utbildningen förstås runt den 23-24 men det är helt ok.
Jag skall väl släpa mig upp någorlunda i tid idag tänkte väl att en sömn på 3-4 h får räka så kan man sova på natten som normala människor gör, jag har massor att göra idag.
Torsdagen skall jag riva av hemma igen, det behövs tvättas samt städas, tittade på köksskåpen idag och vart irriterad. Bädda om sängen och lite annat smått och gott efter det får jag väl spela Zelda. Dock så får det inte bli en 12h spelnatt för då är det ta med fan kört.
Längtar tills på måndag också för då skall vi gå på konsert. Det skall bli skitkul.
Såg lite på evenemangskalendern för de kommande veckorna och vart lite svettig, måndag 8/10 Halestorm, kryssning fredag 12/10, Grythyttan söndag 14/10, Älvdalen Måndag 15/10 . Fredag 20/10 Suss och sedan kommer Gbg gänget så det blir massa kalas med dessa underbara människor, den 9/11 hade Phine fest och då är man ledig så skall höra om vi skall gå. Sedan kommer Renatha i slutet på November. Kanske glöggfest i December beroende på om vi blir inbjudna. Jag kommer fan i mig behöva semester från semestern!!!! Herregud, vi har fan inte en dag som inte är planerad! Helt stört!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar