tisdag 30 oktober 2018

Semestern är slut och

man är tillbaks till jobbet, första arbetspasset har väl gått bra men är fruktansvärt trött då jag bytte dygnsrytm när jag hade semester. Det känns kan jag lova!
Anyway, semestern var fantastisk, och jag saknar Älvdalen 💖Vilket fantastiskt ställe att ladda batterierna på, Dalarna är magiskt vackert och rogivande. Jag hoppas innerligt att vi kan passa på att åka dit under kommande månader.
Hälsan kanske inte har varit den mest fantastiska, men vet ni vad, det är höst och förkylnings tider så det går som en löpeld just nu. Så fort man blir frisk går det någon dag så är man krasslig igen.
Mamma mår också bättre, så det blir jag glad över.
Aja kommer posta lite bilder sen, för nu är jag för trött på att ens försöka skiva något mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar