måndag 29 april 2019

Efter en

Veckas feber, så va man tillbaks på jobbet. Katastrof! Herregud vilket grispass deluxxx.
Jag talade även med caféägarna och konstatera att arbetet har ej utförts som det skall.
Fan jag blir så trött. Jag kommer köra min sista natt i morgon på 1 ½ vecka, på onsdag blir det helt enkelt dagtid. Är inte alls road men va fan skall man göra när man ställer upp på skyddsombuds uppdrag. Det kommer bli bra. Det är 1 ½ vecka av mitt liv. Ser dock inte fram emot att ställa klockan på 06.00 usch!
Anyway, förra veckan var det feber för hela slanten, sov och sov och sov. Phine va över en snabbis, men stackaren var så trött så hon somnade i soffan och mannen skjutsade hem henne. Det vart en del tv-spel. Men utöver det, vila.
Vi gick dock på bio i fredags, Avengers End game. Sedan vart det en stilla kväll.
I lördags skulle vi på superhjälte marschen och det var kul, enda till mensvärken satte stopp för allt.
Ja som sagt, jag är inte på ett strålande humör då jag har svinont och dessutom läcker som en sållad kran. Aja. En natt till sedan blir det dagtjänster! Whooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar