lördag 20 april 2019

Feber

Jupp, kände mig redan lite krasslig i Torsdags när jag lade mig, men natten mot lördagen satt jag och skakade tänder på jobbet, och i morse så frös jag så jag seriöst höll på att frysa ihjäl. Tog massa nyquil sever och somnade bums. Har fortfarande massa feber i kroppen men det får helt enkelt gå, det är storhelg så jag kan bara inte sjuka mig, det är för mycket cash det handlar om. Jag hoppas dock att skiten går över snabbt. Jag har fan inte tid för feber eller andra förkylningar i kroppen. Nu har jag tagit och poppat i mig massa febernedsättande och skall kolla film och hoppas på att den här dagen går snorsnabbt. För jag vill bara hem till sängen. Sade jag att vi hade myrinvation på jobbet! Ja herrejösses, dessa små liven har invaderat mässen helt. Så jävla äckligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar