fredag 19 april 2019

Så jobbar man

hela påsken, inget mig emot då jag gillar storhelger.
Jag hade en sådan skev dröm om panikrooms det var typ som en skev saw-film rakt igenom. Ja mycket märkligt. Men sov gjorde jag! Amen!
Jag fick ett mess av Frida också angående Tyskland, blir inget denna gång men jag får helt enkelt åka iväg med Puddin och släpa med honom till Berlin eller något. Kan ju liksom inte missa Sweden Rock! På tal om just Frida och Fredrik, dom gifter sig i Augusti och jag har tänkt och tänkt på kläder, men jag tror ta med fan att jag har hittat min utstyrsel! Jag har också hittat smycken till det, och tror fan att det kommer bli kanon! Asså nu har jag visserligen gått upp i vikt i massor men jag orkar helt enkelt inte ens tänka på det. Jag kommer rocka utstyrseln oavsett om jag är tjockis eller inte! Det är ju massor och massor med döskallar! Det kan bara bli succé!! Whoooooo! Skall bara ta lite mått och sedan beställa allt. Tror i vilket fall att det blir bra.

Annars så händer det inte så mycket just nu förutom jobb och jobb och jobb. Vi skall ju tydligen basta på måndag men jag kom ju på att jag har ju en hårförlängning som säkerligen kommer smälta där inne så vette fan om jag är så sugen på det. Aja det är inte så att jag inte kan sätta in skiten igen. Ser fram emot nästa vecka för då är det bio och lite partaj! Whooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar