tisdag 9 april 2019

Så kom Söndagen

och jag gick av helgens arbetspass, jag var trött kan jag lova!
Efter några timmars sömn så gick upp, tog en kaffe och började riva av. Dammtorkade dörrar, lister, hyllor, ramar, sedan gav jag mig in på köket, där luckorna, kaklet fick sig en slänga. Dammsög, moppade, tvättade what nots. När jag väl gav fan i skiten så skulle jag laga mat. Jag var helt slut, medvetslös. Tog ett glasvin med Babe innan vi gick och tokdäcka. Jag hade dessutom möte mellan 14-16 idag vilket jag drog på. Efter det så vart det hem en vända och vila för att ta sig vidare ut i natten mot jobb. Är inte ett dugg imponerad över dagen för den har varit så rörig, och som sagt mitt arbetspass vart även där radikalt ändrat. Från att jag skulle vara på APT möte så vart jag dörrvakt istället. Japp, lite mer drastiskt än jag hade förväntat mig, men jag sitter väl här och stirrar på dörren. Rätt skönt att slippa göra så mycket idag. Jag hade fan inte pallat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar