söndag 21 april 2019

Glömde även

att skriva det, att jag gick igenom ekonomin lite och det är som att dra en lättnadens suck. Jag har kortat ner mitt privatlån från Barrstigentiden fantastiskt mycket och det finns väl 2 avbetalningar kvar på det, sedan är det en kredit som ligger på några tusenlappar.
Men vet ni, om 2 månader borde jag vara helt skuldfri i från skit. Det är ju klart bostadslånet är kvar men alla sådana saker man tagit på avbetalningar o s v. Sådant kan springa iväg fort! Jag/Vi har väl levt lite över våra tillgångar om man säger så, men nu jävlar. Sedan är det bara att spara.
Jag var visserligen väldigt väldigt sugen på ett par kläder men icke! Nej jag skall se till att bli skuldfri så kan jag betala mina saker direkt. Bilderna är lånade från Ralph Lauren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar