söndag 7 juli 2019

3 Dagars ledighet

gick i ett nafs.
Det började med Tjejfesten i Torsdags, jag var väldigt skeptisk skall jag medge. Jag är inte för tjejfester och sådant häng, men tro fan till min förvåning och chock att jag hade superkul! FFS! Men det var också för umgänget var inte dessa traditionella brudar! Nope, vi lider alla av samma mentala åkomma! Att vakna för att man har ont i ansiktet och magen, för att man skrattat så mycket! Va!
Jag var som sagt jävligt förvånad över denna afton, och kan bara lyfta hatten för dessa galningar som verkligen gjorde den så strålande! Vilka underbara människor!

Fredagen så drog jag och Puddin till mamma och käka lite pizza och umgicks, mycket trevligt. Samt massa mys med hunden.
Vi kom hem rätt sent men vi bakade en sjuktgod döskalle tårta. Vuxnabarn gör roliga saker tillsammans 😍 Mycket lyckat!

Lördagen hamnade vi på Ölfest vid Stora Mossen med Stefan och sedan vidare till A. Helgen gick supersnabbt, för snabbt, men hade så roligt! Oh bra helg helt enkelt! Nä, en helt fantastiskt sådan!
Nu kickar jag igång långveckan, men vad gör det när man har så bra människor i sitt liv!
#Happy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar