måndag 8 juli 2019

Gråa dagar

ja då vill man faktiskt egentligen bara ligga hemma och slöa. Dock så vaknade jag bryskt av hunger, så det var bara kliva upp och se till att magen fick sitt. Kände dessa negativa tankar krypa upp längst ryggraden igen, det driver mig till vansinne ibland, speciellt då jag inte vill vara arg när jag vaknar. Skyfflade undan känslorna, och koncentrera mig på positiva saker helt enkelt, kaffe, mat, vaknade tidigare än tänkt så jag kunde bara skrota, jag älskar att skrota. Gå runt och plocka lite, medan man lägger upp sin dag mentalt, och inga som helst negativa tankar.
Jag är sjukt tacksam över att min fot fungerar idag! Att den här gamla kroppen faktiskt orkar. För tiden jag fick skrota, ah, såååå skönt. Sedan fick jag hundmys i morse av Chewie och Holly. Mitt lilla hjärta höll på att hoppa ur bröstkorgen! Dessa två hundar är så söta, jag kommer på mig själv gång på gång att jag måste ta ett foto av dessa. Dom är sååååååå söta.

Annars så tog jag faktiskt och rensa min telefon i morse på massa onödiga nummer som jag verkligen inte har någon användning av. Det kändes extremt skönt.

Jag fick hemma lagad mat av en stammis i morse, någon sort av delikatess från mellanösten, asså har jag typ världens bästa stammisar? Fick även DN av en annan stammis.
Så ja, supersjukt nöjd och tacksam över så fina stammisar man har! Man kan bara bli glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar