måndag 22 juli 2019

Helgen

gick i ett nafs, vi hade drink/ölfest i lördags och det vart lyckat som fan. Sjukt jävla kul.
I söndags gick jag på igen för en ny vecka och jag är måttligt road över att det kommer bli 30+ grader, mina migräntabletter kommer vara med mig i min närhet all time!
Jag är inte gjord för skiten.

Anyway, i morgon kommer Frida över så vi kör en testrunda av sminket till bröllopet. Det blir visserligen minimalt med sömn för dom kommer runt 15 på dagen men men, det blir nog bra. Jag måste ha någon koll över vilka färger det blir, hur lång tid det tar osv. Visserligen har vi Söndagen också men vill fan inte chansa att det går åt helvete. Så det skall faktiskt bli kul.

Utöver det skall jag försöka trolla något i matväg för jag jobbar hela helgen, mannen är ju ledig på lördagen då han skall spela på bröllop. Ser fram emot Augusti som fan, för då har vi mer ledigt och kanske t o m kan hinna ligga med varandra. För just nu har det varit för mycket, varit helt toast och som sagt för mycket. Jag vill bara ha tid med puddin utan några måsten. Jag ogillar sådana här intensiva perioder, speciellt då jag redan är sönderkörd av jobbet. Jag behöver semester nyss. Jag vill bara kunna ta upp en bok och läsa i lugn och ro, bara vara helt enkelt.
Ja, ja det kommer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar